I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

fredag 2 september 2016

Sommaren som försvann




Sambon for ut och in på sjukan med operationer och tömning av sår osv 
Tack och lov så finns det ingen spridning på cancereländet,  vad man ser idag och det är bara att hoppas på att inget har varit för litet för att synas på alla undersökningar. Kontroller var tredje månad i ett par år är vad som står på schemat. 
Vi seglade lite, körde lite hoj och gjorde några dagsutflykter bl. annat  åkte vi på älgsafari. Hur lyckat som helst! man fick vara inne hos älgarna och klappa dom. 
För övrigt fick semestern anpassas till vad sambon orkade och tiderna på sjukhuset. 
Sonen var och hälsade på med flickvännen och en gosig niomånaders Borzoikille 😍 
Jag har också lyckats ta mig igenom actionrun i Örebro, trött som en gnu och något blåslagen men ack så lycklig över att vara i mål 💪🏻😂👊🏻

Inga kommentarer: