I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 19 maj 2014

De första 25 är klara

Alltså de första 25 milen av 160 innan första servicen. Det är en udda känsla att köra en ny hoj. Inget funkar som jag är van vid men en sak är positiv , jag får inte ont i akterdelen längre!  Tjoho!
Resten vänjer jag mig nog vid :-)
Just nu har jag packat resväskan inför en veckas träning på Fuerteventura fast jag tänker skolka från något pass och sola istället. Imorgon kl nio går/lyfter planet. Skönt är bara förnamnet.  Sen blir det varannan dags jobb i ett par dagar innan det blir Aerosmith i Stockholm. Mycket kul på g är det. 

1 kommentar:

Dehäreja sa...

Kul att du trivs med nya hojjen!
Jag hade nog också gjort som du tänkt göra under din vistelse på Fuerteventura... skolkat från vissa träningspass!
Men jag måste säga att jag är mycket mera avundsjuk på Aerosmith-koncerten på Tele2 Arena, än på sol- och träningsresan :)

Ha det bra och var rädd om dig!