I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

fredag 4 april 2014

En boooring day in my life

Fick lite skäll för att jag uppdaterar så sällan 😊 "jamen jag gör ju inget annat än jobbar, tränar, sover o äter". 

So here we go 
Morgonträning 04.45 
Gammal bild men jag var så trött o sömnig att jag glömde fota sen var det rätt mörkt också. 
Frukost och dusch efteråt och nej på det blir det ingen bild. Anständigheten förbjuder mig att visa en medelålders rynkig kärring i duschen o frukosten är en knäckemacka med pålägg o en kopp the. 
Cykel till jobbet för att mötas av en kull med elever från ett gymnasium som ska ha en happening under två dagar på jobbet. 
Allt ska riggas och det är ett kaos utan dess like innan de kommer i ordning. 
Sen tar vi lite pressvisning och personalvisning inför vernissagen på lördag 
Sen är det bara plugg som gällerför att få in fakta i skallen. 
Uppdatera adressregister Tjoohoo vad kul. Not!
På vägen hem hämtar jag ut min nya klänning o kråmar mig lite i spegeln 
Sen dog jag lite soffan innan det var dags att krypa ner i sängen. 
Ber om ursäkt för bilderna ligger lite här o där men blogga från mobilen funkar sådär 


2 kommentarer:

I mitt huvud sa...

Jösses, träna mitt i natten??? Du är galen! Kan kroppen verkligen tillgodogöra sig träningen så dags?
Väldigt snygg klänning!

I min värld sa...

Japp det funkar faktiskt. Men ibland är det för jävligt!