I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 15 juni 2011

Reklam och motion

Jag hade ju en vilodag igår från motionen så idag var pressen stor (nåja) på om jag skulle orka lika mycket eller om det var en engångsföreteelse förra gången.
Jag orkade!!! Hallelulja :-)
Jag inte bara orkade jag minskade tiden med två minuter på banan. Jag brukar köra ett program som heter Runkeeper, klickar igång det på mobilen och sen kör det automatiskt tider o hastighet o kartan åt mig. Kanon! Samt att man då ser skillnaden från förra gången. Inte blir det sämre av att programmet skickar små uppmuntringsmail var gång man har förbättrat tid eller sträcka :-)

Annars var det en lång dag på jobbet och morgondagen blir längre då jag jobbar kväll ända till åtta.
Det roligaste med mitt jobb är att få berätta och visa på saker och målningar som besökaren inte har upptäckt eller sett.
Det  tråkigaste är alla gnällspikar som jag måst lyssna på och försöka ha förståelse för.

Vad är det tråkigaste /roligaste med ert jobb?

Inga kommentarer: