I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 18 maj 2011

On and on and on

Så är det just nu, en evig vandring mellan näsdukar, soffan och tekannan/vattenkranen.
Ligga i soffan o kolla tv/läsa bok, man kan få liggsår för mindre!
När jag kom hem igår hade jag nästan 39 i feber så det var nog inte konstigt att jag mådde lite unkas.
Idag är det bättre men feber har jag.
Till råga på allt så skiner solen igen när det lika gärna kunde ha regnat om jag måste vara sjuk *mutter*
Nu gör det mest ont i ögonen om jag skulle försöka mig på att vara ute lite. Det där är ett sånt där knäppt? fenomen jag brukar få när jag är förkyld o har feber, att ögonen blir ljuskänsliga o svider som attan.
Nu ska jag dra på mig mysbyxorna och slå mig ner i soffan (igen)
Så kanske jag orkar laga lite mat ikväll och slipper äta rester för tredje dan i rad :-)

Uppdatering: Oooops glömde ju att det är sambons födelsedag idag så då MÅSTE jag försöka fixa något roligare än rester.....

Inga kommentarer: