I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

söndag 15 augusti 2010

Porten har öppnats!

I fredags gjorde jag mitt sista pass på kirurgen, tack o lov! Jag bjöd på kladdkaka o grädde på eftermiddagen .....sen drog jag fortare än kvickt.
Jag kommer inte att sakna det ett enda dugg, jo en del av de som jobbar där men inte annars.

På måndag börjar jag på det nya jobbet på museét på stan, jag har kollat på tåg o busstider, för det är så jag kommer att försöka ta mig till stan/jobbet.
Tiderna kollades upp snarast när jag fick mitt mail om hur vi ska arbeta under introduktionen fram till invigningen av det nya museumet (stavning?)
Jag måste nog säga att jag jublade lite.... 9-15 kommer vi att arbeta i fjorton dagar även om jag räknar med att vi kommer att få vara kvar längre ibland.

Idag blir det kalas här mer om det sen

Inga kommentarer: